Thursday, December 2, 2010

Semangkuk soup dan secawan kopi

Saya tukar title blog nie dari Info Sihat kepada semangkuk soup dan secawan kopi kerana saya nak blog ini berkonsep santai bukan terlalu skema. Dalam blog ini saya nak perkatakan bukan berkenaan kesihatan sahaja tetapi juga dari segi perkara-perkara lain. Kepada anda yang menpunyai kisah diet tak kisahlah diet secara sihat atau crazy diet, anda boleh emailkan kepada saya di bdaria10@gmail.com. Saya akan siarkan kisah anda dalam blog ini untuk dikongsi bersama pembaca yang lain.

Semangkuk soup (info kesihatan) dan secawan kopi (borak-borak kosong). Saya tertekan channel 391 pada satu malam, satu rencana menarik disiarkan. Ia berkenaan dengan cubaan membunuh diri dikalangan rakyat korea..... saya bukan nak bercakap berkenaan mengapa mereka berniat membunuh diri tetapi kepada penyebab situasi tersebut iaitu kebimbangan atau kekecewaan hidup. Penyakit fizikal ada ubat tapi 'sakit' ini tiada doktor yang boleh ubat dan tiada ubat. Oleh itu kesihatan bukan sahaja untuk fizikal tetapi juga untuk rohani atau kejiwaan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...