Saturday, December 4, 2010

The biggest loser Asia Season 2



Anda mengikut The Biggestloser Asia Season 2. Saya tak pernah terlepas peluang mngikuti setiap episod tapi bukanlah pada malam selasa tapi siaran ulanganlah. malam selasa mana boleh kacau drama korea kesukaan saya kat channel 391 tu.

Minggu depan Raj, kapten pasukan biru akan tersingkir. nampaknya kedua-dua kapten telah tersingkir sebelum menjadi top 3. Top 3 minggu depan adalah Nai, Lori dan Genghis. Lori dan Genghis adalah dua peserta yang lemah dan kurang menonjol dalam episod2 sebelum ini telah berjaya menjadi top 3. So kesimpulannya top 3 bukanlah peserta yang paling kuat sbb yang kuat awal2 lagi dah tersingkir seperti Fish, shakira, peserta mat saleh tu...tak ingat pulak nama dia.

Di gym, saya berpeluang berjumpa dengan shakira....gadis yang cantik dan semakin cantik selepas berjaya menguruskan badan. Masalah Shakira adalah dibahagian pungung, hope dia dah berjaya mengurangkan inci dibahgian ini dan nampak hebat dimalam finale. Saya juga berpeluang berjumpa dengan Dave Nuku...memang hensome but bagi lelaki dia adalah dalam kategori lelaki yg agak rendah dan berbadan kecil cuma beza badan dia begitu fit dan tegap.

RALAT

Rupanya saya tertipu dengan papan keputusan yang dipaparkan kat gym. Dalam board tu gambar Raj di pangkah dan hanya tinggal gambar Nai, Lori dan Gengis. Pandai diaorang tipu kami.....rupanya tipah tertipu.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...