Saturday, December 4, 2010

My weight loss journey

 Jika anda adalah pengunjung blog resepidaria.blogspot.com @ resepidaria.com tentu anda tahu yang saya sedang berdiet. Semua nya berpunca dari gambar nie. Gambar nie diambil ketika melancung ke Bandung awal tahun 2010. Bila balik rumah, saya jadi malu bila tengok diri saya. Wahhhhhh.....huduh betul. Masa tu macam2 saya buat, berat saya susah sungguh nak turun tmbah pulak saya mula sakit lutut teruk dan mula culas nak ke gym. Lepas join thebiggestloserclub, baru lah semangat dan motivasi timbul. Untuk memastikan ia tidak layu maka saya paparkan diblog, supaya saya malu kalau berat saya tak turun. Alhamdulillah selama hampir 8 minggu inilah results nya:-






Gambar sebelum (23/02/2010)


Gambar selepas  ( diambil pada 4/12/2010)

Abaikan tangan sy tu sbb susah sungguh nak tangkap gambar sendiri tanpa pertolongan orang lain. Harapkan hanya 'camera stand' dan masih blur nak guna selftimer. lepas dah habis ambil gambar baru perasan ada selftimer.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...