Monday, August 15, 2011

Ramadhan 14

Dua hari saya tidak mengupdate My Diary TBLC sebab terlalu sibuk dengan kehadiran tetamu saya yang hampir 8 orang pada hari sabtu dan ahad. Ketika nie memang rosak diet terutama bila berbuka puasa beramai-ramai dan pelbagai jaudah disediakan. Walaupun hari ahad sibuk melayan tetamu saya tetapi masih sempat saya lari sekejap masuk bilik dan timbang. Wahhhhhh....minggu nie tak turun.....naik 0.1kg. Bila lihat angka kat mesin timbang bertambah....hati dah sedih sangat tapi kembali ceria apabila saya ambil ukuran badan.....ukurlilit pinggang saya turun 4cm minggu ini. Oklah itu matlamat asal saya.....ukur lilit pinggan.




1 comment:

  1. Salam akak.. oo naik 0.1kg ya.. tak pa.. cuba lg.. seperti yang dijanjikan.. saya update berat saya 15/8 : 70.1kg (-0.2kg tak banyak penurunan dr 8/8) minggu lepas sya period.. so x de diet.. pastu hari sabtu /ahad balik kg kat k.pilah, N.9.. bebuka pulak dengan daging masak lomak cili api.. perghhh.. 2 pinggan kak bertambah.. so, minggu nie start diet balik.. menu utk berbuka malam nie.. nasi + sup suhoon + sardin @ telor dadar.. ok.. t.care 'n g.luck

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...