Thursday, February 10, 2011

Blog saya dah kembali semula


Lega rasanya bila email saya dapat dibuka semula. Bermula dari 23/1/2011 saya hadapi masalah untuk bukak id email saya. Semuanya disebabkan email saya telah di cerobohi, Warning: We believe your account was recently accessed from: United Kingdom (uk-noc.net:89.238.165.138). Memang seksa jugaklah nak dapatkan balik id email tu. Yelah blog nie guna alamat email tu.....memang sayang kalau blog nie hilang terus.

Alhamdulillah akhirnya berjaya jugak dapat balik id email tu tapi tiap-tiap hari saya akan terima spam email nie. Hari nie saja saya dah terima 139 spam email. letih nak mendelete tiap2 hari. kalau ikutkan email spam nie kan saya nie dah jadi billionaire......tiap2 hari menang duit. Manusia laknat nie ada saja idea nak menipu orang......sapalah yang percaya dengan email macam nie.


Ini Omar Hasan dari Dubai, dia nie dah nak mampus dah.....dah tenat dan nak dermalah harta dia kat orang.


Ada 139 spam email yang saya terima dalam minggu nie. Semuanya mengumumkan saya menang loteri, terpilih sebagai trustee harta mereka.




 Ini surat cinta yang paling romantik sekali. Hebat oooooo bahasa dia. Ex-BF saya pun tak seromantik ini malah tak pernah lagi saya terima email seromantik nie. Manusia laknat nie menyamar sebagai seseorang yang ingin cari cinta, bila dah ada orang yang jatuh cinta kat dia maka dia akan pura-pura hantar hadiah pastu suruh sipenerima bayar duit post.



Tengoklah macam-macam idea manusia untuk menipu. Paling ketara kat sekeliling kita adalah manusia yang tawarkan idea untuk kaya cepat. labur sikit, untung banyak. Jangan lah kita menjadi seorang yang terkena tipu helah begini. Moga anda dan saya akan terselamat dari tipu helah manusia laknat begini.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...